Tuesday, December 29, 2009

Azam tahun baru.

Setiap kali tiba taun baru, ramai yg berusaha nak wat azam baru. Dulu aku gitu gak, tapi sejak beberapa taun nie, rasa malas lak nak berazam2.Azam yg dulu2 pun banyak yg tak jadik kenyataan pun. Biar lah..yg penting tahun 2010 ni aku harap akan jadik tahun yg lebih baik..rezeki lagik murah..Fokus aku nak besarkan hero aku dua org tu. Aku nak banyak kan lagik simpanan diaorg, untuk masa depan diaorg jugak kan. Pejam celik..pejam celik, diaorg ni dah sekolah. Aku kena pasang payung..wat persediaan awal2.Pendidikan sgt2 penting. Sekarang nie pun aku tgk ramai giler budak2 yg score A semua..x kira UPSR, PMR, SPM. Zaman anak aku amik peksa sok ntah camner. Aku kena prepare awal2.x mo diaorg ketinggalan lam pelajaran.Biar tak berharta, asal pelajaran tu ader. Kalau boleh, biarlah diaorg belajar tinggi2..setinggi mana yg diaorg mampu.InsyaAllah..errkk..tetiba rasa cam dah jadik azam lah pulak..hahaha..

HAPPY NEW YEAR..!!!!!!

No comments:

Post a Comment