Friday, January 15, 2010

Buku Muka..hihihii..

Facebook sebenarnya..pandai2 jer aku nak translate direct gitu kan..hahaha..Sebenarnya aku dah ader fb ni lama, sebelum fb ni glamer lagik. Tapi aku tak guna. Aku lebih selesa ngan friendster. Friendster pada aku sgt2 simple, senang nak guna. Fb lak pada aku sgt lah canggih nyer. Tapi sebab makin lama makin ramai member2 aku guna fb, aku pun dengan gigihnya join.

Hari ni, fb dah sebab kan aku terjumpa balik ngan member2 sekolah aku yg dah bertahun2 aku tak jumpa.Ader yg sejak lepas sekolah terus aku tak dengar khabar berita, tetiba muncul kat fb. lama tu..dah 16 taun aku tinggalkan sekolah.Dua ari lepas aku sembang ngan member aku yg memang last aku jumpa masa  last day aku sekolah. Tetiba dier tegur aku. Yang aku tak leh tahan, tetiba dier come out dengan panggilan time sekolah dulu..kelas 5A memang banyak nickname..tetiba dier sebut..dik dang, sontot..dolah markos..hahahaha..petang2 tu aku rasa cam nak pecah perut jer gelak. hampeh tol..!! bila sampai part dier 'kau jgn tulis nama tu kat wall aku' wakakakaa...kesian kau taput. takut ilang glamer lah tu..wakakaka...tak per, aku tak aniaya member.



Page aku yg tak baper nak ensem

Dalam list kawan2 aku tu, ader yg dari pjbumi, maxflo, max energy, member sekolah, adik2 aku..wahhh..tetiba aku rasa aku ramai kawan. syukur kawan2 sekolah aku masih ingat kat aku yg tak semenggah langsung masa sekolah.Kalau lah aku ader pakwe zaman tu, maybe mat tu rabun teruk kot. Masa sekolah aku sgt2 huduh (sekarang tak jugak comel..tapi better lah..wakakka). Dahlah kurus kering, (Tiang bendera tu memang suka lah kat aku..sama bentuk kaedahnyer..). Dengan cermin mata saiz gedabak. memang fail lah..!!



No comments:

Post a Comment