Friday, May 07, 2010

Bila aku marah

Aku ni bukan lah jenis hangin tak tentu pasal. banyak benda aku leh tolerate. tak kisah sgt lah. Tapi aku pun manusia, kadang2 marah jugak..hangin jugak. Kalau aku bising..marah pung pang pung pang..tu aku tak baper marah lah..selalunya yg kena marah gitu anak2 aku lah. kadang kesian gak tgk muka memasing..terkelip2..terkebil2..pas tu disertai dengan raungan yg kalau letak telinga dekat2 ngan mulut diaorg, confirm leh dapat masalah pendengaran ..hahahhaa..tapi tak lama...aku balik yg pujuk & peluk diaorg. (hehehe..aku suka tgk muka aisy nangis..siap cebik2 mulut sambil kesat2 mata..penuh drama.!!!!) ..tapi bila aku betul2 marah..aku akan diam. diam sampai aku tak ckp apa2 pun. senyap sunyi. tak yah lah manis2 mulut nak pujuk aku yer..sebab nanti mulut yg diam akan berkicauan..susah nak berhenti..kalau kat umah, tetiba aku jadik rajin tak tentu arah..abis umah aku kemas..licin linyau..tapi mulut still x berckp lah tu..wat cam org bisu..hihihi..kalau kat opis..gitu gak..tapi aku ni jenis marah tak lama..lama2 aku akan cool down sendirik..yg penting, sebab aku marah sgt, tadik aku p beli beg tangan dan purse merah..very2 merah ko..!!!


No comments:

Post a Comment