Wednesday, May 19, 2010

Mencarik pasal..

Keje 'mencarik pasal' di Wangsa Walk memang dah jadik rutin aku. seminggu memang 3-4 kali masuk situ. yerlah..pintu Wangsa Walk ngan pintu opis aku kan bersambung...wakakkakaa..yolah tu..!!!! selain nak 'bersenam' kat dalam tu (konon2 bakar lemak lepas mkn) aku jugak ske mencuci bijik mata tgk barang2 yg kadang2 rasa nak borong jer semua nya. Jalan sorang2 memang tak der lah banyak menda yg aku leh buat & ckp, melainkan tgk barang dan tgk org (org tak tgk aku yer..sebab aku mak beranak 2 yg gemuk ala2 guni beras..hihihii) . Kerenah barang memang tak der..cuba aku tgk banyak jer barang2 yg 'terjerit2' soh aku beli..(ker aku jer berperasaan gitu?..ermmm..) tapi kerenah org memanggggggg banyakkkkkkkk...(tak perasan org pun tgk gak kerenah aku kan..dok terjenguk2..terjengul2..belinya idak..huhuu). 

Yang ramai kat situ pasangan yg berdating lah..waktu rehat kan..nak berjumpa kaedahnya..yg aku pelik ramai jugak para2 lelaki yg rela bawak beg awek masing2 kan? Apsal ek? rasa gentleman kot bawak beg awek ..hehehee..yg pompuan pun satu, kalau rasa henbag tu berat/menyusahkan/ tak nak bawak, baik tak yah bawak terus. senang citer.... selit  jer i/c, kad bank ngan cash kat lam poket. tak yah lah bawak henbeg tu. kesian pulak aku tgk pakwe2 yg pakai smart2 tapi kelek beg tangan..hahahahhaaa...isk..isk..isk..Tak terbayang aku, laki aku tu kelek beg tangan aku. hahahhaaa..(ampunnnn..) Aku rasa dier lebih rela dukung dua2 org anak dier tu dari sandang beg. Tapi tulah kan..lain org lain caranya nak menunjuk kan kasih sayang..pada aku, kalau setakat kelek beg tu sebagai tanda chenta yg teramat sgt..lupakan jer lah..kot sampai beranak pinak ramai cam gerabak ketapi pun leh wat gitu, aku memang tabik lah..tapi kalau time berchenta jer? hihihihihi...time berchenta ni tak yah lah beriya2 sgt pun..sok dah kawen tak pat nak wat lagik, binik gak yg bising..kan dah sushah idup...

Beg tangan yg tak der kena mengena ngan cerita diatas. tapi ader kena mengena ngan aku..tapi aku telan ayaq liuq dulu naaa...harga lebih separuh gaji aku sebulan yer...x yah nak mimpi lah ina oiiii....

No comments:

Post a Comment