Wednesday, July 14, 2010

hahahhaa..sila gelak kan diri sendirik ...

memang terasa sungguh lah kebodohan aku...hahahaaa...cerita nya, selepas terpikir2 nak beli slow cooker, dah setelah bertanya itu ini nya ngan pakcik gugel, aku pun decide nak beli slow cooker..abg pun dah bg kebenaran. dan dengan penuh semangat aku pun p membeli slow cooker tu di carefour..murah yg amat..RM 59.00 jer pun..

Mlm nya dengan penuh semangat nya, aku pun cuba lah slow cooker tu..tekun p baca apa yg ditulis kat manual tu..masuk beras, sayur2 dah ayam..konon2 nya bgn tido, bubur aisy pun dah masak...esoknya......bgn2 jer pagi2 tu, abg kata..'p tgk bubur anak, apa dah jadik..'..wakakakkaa..hangus..!!!!!!! sahlah tak cukup air...aku ngan muka tak bersalahnya, ckp kat abg 'tak per..first time'..hahahhahaa...

2 comments: