Thursday, August 12, 2010

Ramadan..besday aku & adik dan besday Aisy..

Dah pun 2nd day Ramadhan...aku ok jer ..tak der rasa apa pun..sebab aku pun sebelum ramadhan dah berhari2 puasa. puasa ganti kaedahnya kan..harap2 tahun nie aku leh pose sebulan..hehehhee..

Arini Birthday aku ngan adik. Dah 33 tahun dah kitaorg..hahahaha..cepat jer masa berlalu..makin 'tua' dah kami. harap2 kami dimurahkan rezeki, dipanjang kan umo..Aminnn..

Dua ari lagi, 14/8 birthday budak kecik nie..dah besar dah dier. setahun dah. rasa baru jer lahirkan dier. sgt2 lasak..seronok tgk dier membesar..mcm2 dah dier leh buat. baru nak belajar bertatih..abis satu umah dier rayau sambil berpegang  kat merata2..keje nya ari2 berebut basikal ngan abg dier. bg basikal kecik tak mo, nak basikal besar tu jugak..bertuah sungguh lah anak mama nie..

2 comments:

  1. happy birthday sahabat. semoga murah rezeki.amin

    ReplyDelete
  2. Thanks dear...InsyaAllah..moga kita2 sama2 dilimpahkan rezeki & kesihatan yg baik...hehehe..

    ReplyDelete