Tuesday, December 22, 2009

Kereta ku..

Tiap2 ari aku p keje kena drive sendirik yer. x der feeling2 manja asben nak antar p keje hoccay. hihihi..so, bertahun2 dah aku drive kete ini. Walaupun kete ni cam terer jer kan, tapi kadang2 semput gak. Pernah sekali aku terlambat p keje, nak carik teksi sebab tetiba kete ku itew semput di basemen. haru tol..seb baik aku sempat gak lah park kete tu elok2 balik. Setelah abg betul kan sana sini..Alhamdulillah..sampai ker hari ni, x semput dah. Dengan gagah perkasa nya membawa aku p keje tiap2 ari.. I lap u lah..



Muka kete ku..agak hensem gak lah aku rasa..walaupun tgk plat number nya tu..memang dah tua bangka dah. Zaman flinstone nyer kete nie..(walaupun aku tak kayuh ngan kaki yer..).Time ni baru kuar dari bengkel..p cat..tu sebab ensem kot..



Pandangan dari belakang..huhuhu..apsal lah gigih sgt ngambik gambar kete nie? hehehe..aderlah..projek ujung taun..sssssyyyyyyyyy...


Tu diaaaa...my luv my darling..(motip berdaling bagai ngan kete?)..Dah pegi balik aku ngan benda ni kan..Kalau tak der..makna nya kaki ku patah lah..ishhh...

No comments:

Post a Comment