Monday, January 04, 2010

Tahun baru 2010

Tahun baru ni aku tak kemana pun. Masa bunga api meletup2 tu, aku sekeluarga dah tido dah pun. Adam & Aisy lagik awal tido nyer. Tgh2 sedap tido, tetiba dengar bunyi bunga api. Aku pun bersidai lah kat balkoni bilik ngan abg. Tgk bunga api.Ader 8 tempat yg leh nampak dari balkoni umah aku tu. So, tak yah lah aku nak bersesak2 kat atas jalan kan. Tgk dari umah lagik bagus.Zaman p mencelah, p bersesak2 tu dah abis dah. Dulu aku rajin lah. Sekarang ngan anak kecik nie..lupa kan jer lah.

2nd day tahun baru, aku p umah ayu. Adik dier kawen. Aku p bawak adam jer. Abg tak  sebab sakit mata. Aisy pun x p, sebab mak ader kat umah. Tinggal ngan wan dier. Ellie dtg amik aku ngan adam kat umah. Mkn, borak2 ngan ayu, kami balik. Tak lama pun..sebab takut aisy menangis. Kesian mak.Balik umah, ellie lepak2 kejap kat umah aku. Lama tak melepak bersama2..hehehhee..


Kuih sedap nie..adam suka..malangnya mama tak reti nak buat. haahahhaa..

Next week kawen faizah. Harap sgt dapat p. hihihi..Aku suka p umah kawan2 kawen. Leh jumpa org ramai2. seronok

1 comment:

  1. haah kita p rumah RF bjemaah with ex ME and current ME staff

    ReplyDelete